Day 24: Write about lesson you've learned

 okay.interesting one.


there is something bad happened.and to be frank it all happened because of me.I admit it. and from the bottom of my heart,I'd like to apology to each one of you who were there.


It happened because I was too emotional.

I'm still struggling with this,aku bukan manusia yang rileks. aku cepat emo dan marah. macam apa aku pernah tulis sebelum ini,bila aku marah,aku auto tak ada otak. so dalam pada masa itu,kata kata aku memang akan menyakitkan hati.


tu la,macam aku cakap. aku tengah struggle dengan cuba mengawal emosi aku. dalam pada masa yang sama,aku minta untuk orang sekeliling aku jangan jentik aku dengan benda yang boleh membuatkan aku marah.


so lesson learnt,kalau marah kena diam.

tapi jangan la expect aku 100% diam.aku tengah STRUGGLE.

only me myself know how hard I'm trying to overcome this.

I'm so sorry.

Comments

Popular Posts