Day 20:My Celebrity Crush

 macam aku pernah cakap,aku seorang yang tak minat entertainment. aku hanya kenal pelakon bila aku tengok drama atau movie yang depa berlakon. so sendu sikit.aku tak up-to-date dengan artis mana hype atau international artist yang hebat ka.no,aku zero knowledge about that.

tapi ada la dua tiga orang aku suka. 

first kita pergi local celebrity crush.


1.Redza Minhat

ni redza minhat,that is his cute little daughter.

I would say Redza Minhat. I mean sapa ja tak kenal dia. real OG mesti kenal la redza ni.aku millineals,so aku baru je la kenal redza ni. aku suka betul tengok dia and anak dia.comel!dia nampak very gentlemen,and handsome. Aku kenal Redza Minhat dari filem Kil. 


2.Noah Centineo


aku minat dia dalam cerita to all the boys I've loved before. and karakter dia tu,memang semua perempuan idamkan seorang lelaki perangai macam tu.bonus,dia hensem.


3.Arak Amornsup



Okay.arak ni aku kenal dari dia berlakon dalam cerita Single Lady on netflix. best gila watak dia. aku suka gila nak mampos watak dia. sangat sangat la kena dengan apa yang dia lakonkan.basically his acting is perfect in this movie. 5/5 , kalau sapa tak tengok lagi dijemput tengok.


itu je la kot. tak ada la crush sangat.aku ni memang tak minat artis. tapi kalau aku suka dorang berlakon,aku akan stalk sikit sikit pasal dorang. tak ada benda lain selain dari seorang peminat menulis tentang artis.

Comments

Popular Posts