Day 13: My Favourite Book

 sekali lagi,disebabkan kemalasan yang ada pada diri,aku tak membaca buku ya.Buku belajar pun aku jarang-jarang willing to read,so amat lah tidak adil untuk aku membaca buku yang bukan buku yang related to my study.

but anyway,early of this year,I started to follow lots of doctors,dentist kira anything related to medical field. just because i feel like i wanna know more.


macam aku pernah tulis dulu,ada doktor tu macam pandang rendah la sebab mungkin sebab dia ingat aku tak tau apa apa. so starting from that point,aku nak la tambahkan at least basic knowledge la at least. tak banyak at least dapat sikit.


so sebab tu la. 

so awal tahun ini,aku beli satu buku pasal kesihatan.aku beli sebab ramai doktor yang aku kenal tulis pasal tu. sebab basically,dia ada 12 cerita.dan setiap cerita ditulis oleh orang yang berbeza. so macam macam cerita la.best best.very interesting.


i put the picture here.you can buy it too.


Comments

Popular Posts