Day 18: 30 Facts About Myself

 fuh,30 banyak sangat kot.aku akan tulis banyak mana yang aku nak.aku tak rasa aku akan tulis sampai 30,kalau aku cerita semua kat sini,macam tak ada privacy. nanti apa je cerita yang tinggal untuk aku cerita kat bakal suami aku kalau semua aku dah cerita kat public?


F A C T S  A B O U T   M E

1.Aku garang

2.Aku tak penyabar orangnya

3.Aku pendek

4.Hobi aku tidur

5.Aku paling hebat dalam buang masa

6.Aku pemalas

7.Aku hanya baking bila kepala otak aku tengah serabut

8.Aku tak suka reply whatsapp orang

9.Aku aktif di twitter

10.Adik beradik aku hodoh dan membosankan 

11.Aku brutal

12.Kalau aku rasa orang tu toxic,aku akan just block

13.Surrounding aku toxic nak mampus.send help

14.Aku suka observe keliling tengok perangai manusia

15.Kalau aku tak suka,aku straight-away akan cakap tak suka

Comments

Popular Posts