Day 17:Ways To Win My Heart

 day 16 tak ada,sebab honestly aku tak ada rasa rindu kat sapa-sapa.


how to win my heart?let just straight to the point and be honest.aku dalam masa remaja. so from my point of view, how to win my heart ialah kepada 2 golongan manusia. satu untuk special one,second untuk kawan.


okay kalau untuk special one:-

aku rasa aku complicated.sorry not sorry. bagi aku,kalau ada orang nak try aku, aku rasa ciri ciri yang perlu ada dalam diri dia adalah baik hati of course,yang pemurah (tak kedekut), soft spoken,hormat family dan orang sekeliling dia, tak hisap rokok/vape/shisha, penyabar apa lagi ek. ceh acah macam la ada orang minat dengan kau ni saffi.eiiiii geli aku baca apa aku tulis.

out of topic,aku susah nak percaya lelaki to be spesific. kebelekangan ini kita sering didedahkan dengan realitinya sebuah percintaan. tidak seindah yang digembar-gemburkan.so aku takut dengan benda tu.


kalau untuk kawan-kawan:-

tak acah bagus

tak toxic,aku penat sia nak jumpa toxic people ni

tak acah savage dengan menjatuhkan orang and bangga diri konon diri hebat dan berani

tak palatau


tu ja la kot.

easy peasy lemon squeezy!


Comments

Popular Posts