Day 12: Favourite TV Series

 honestly aku rasa aku tak nak update untuk hari ni. sebab macam aku pernah tulis sebelum ni,aku sendiri tak tahu entertainment apa yang aku minat untuk hiburkan diri aku. aku tak tengok sangat any tv series tak kisah la drama ke movie ke reality show ke.... sebab aku memang tak tengok.

aku tak tau lah,apa yang aku akan tulis kejap lagi diklasifikasikan sebagai tv series or not,but I do love watching Emily In Paris. It's a great drama.

sebab?

satu episod tu duration dia around 30 minit ja, ada 8 episod. which is good. sebab aku tak ada la bosan sangat. aku tak sempat nak rasa bosan,aku dah berjaya habiskan semua episod dalam masa satu hari. best la.

emily tu cantik. cinematography power,storyline best even it is cliche,pelakon sedap mata memandang.


Comments

Popular Posts