Infection again

So last month,october aku terkena jangkitan bakteria dekat one of the part in my body. Time tu sakit,cuma dia sakit 30% another 70% gatal nak mampus.

So, jumpa doktor. Doktor pun cakap la terkena jangkitan tu yang sebab aku sakit tu. Dia datang with package,sebab dia datang dengan sakit perut yang teramat.

So,in november, aku pergi dental clinic,sebab kena infection kat mulut. This is second mouth infection in november.total infection in november= 3kali kahkahkah apakah malangnya nasib nabilah saffi tahun 2019. Haish.

Pastu, tak apa la kan.

Tapi this time punya infection,i tell you ah, sakit yang teramat sangat. Dan infection ni pun ada package,extra package la sebab dia datang bersama sakit (ngilu,kebas,sengal,menyucuk), dan nanah. So obviously aku tak boleh take it easy. And tempat yang terkena infection tu,i let doctor clean it. Bukan aku. Sebab area tu aku kena extra careful sebab situ aku tengah ada on going treatment exactly dekat tempat tu. Maybe it is infected from the previous treatment.

Dr dah bersihkan. Cuma sekarang aku kena extra careful lagi. Sebab infection tu sakit sangat.

Doakan la semoga semuanya berjalan lancar. Antibodi saffi kuat. Dan treatment ni berjaya!!!

To many more appointment with doctor. So i cant say that much.

Amin.

Aku akan tulis details pasal sakit tu. Just wait and read when the time has come. Cuma sekarang aku post one by one hehehehehehe.

Comments

Post a Comment

Popular Posts