Last paper spm :/

Assalamualaikum


So this lately,kat Malaysia ni viral la dengan gambar budak budak spm yang habis spm or bahasa mudah 'merdeka'. 

Ramai la kan kecam especially gambar yang ada bmw merah tu,wau. Kaya engko kan bawak bmw datang celebrate spm. 

Aku tak kata apa yang dorang buat tu baik. Tapi, yang aku boleh cakap it is normal for spm student to celebrate. Tapi for sure la that is not the right way to celebrate it. Banyak lagi cara nak celebrate. 

It is totally fine to celebrate it. But please use your brain. JANGAN buat benda yang menyalahi undang-undang,memalukan diri,keluarga dan sekolah. And jangan la beria celebrate. Ingat in whatever we are doing, kita kena bersederhana gittewwwwww hashtag done dakwah. 

So im going to share how i celebrate my spm. 
Aku spm 2018

Very simple,easy peasy lemon squeezy. 
Nothing fancy nor extra ordinary. 

Since aku last paper fizik. 
Tapi kawan kawan yang lain last paper dorang grafik komunikasi teknikal/ sains komputer, so dorang ditarik sekali untuk join.
Pastu time last paper tu,apa aku buat?
We just took a lot of pictures just for the sake of our memory. 

Here are some of the picture

Geng yang selalu tolong aku study ini, set set geng ni rajin nak mampus weh series aku cakap

Nah random. Mula mula izzatul ajak tangkap gambar berdua,tetiba bertujuh.



Here is the proper pic of us.
Masing masing behave.
Ni some of my classmate, laki banyak tak join.

Dah. Settle. Habis tangkap gambar, aku balik rumah dan bersiap keluar untuk makan. Sebab hari tu,mak tak ada. Dia keluar. Plus,anis call ajak makan sama-sama. 

Habis makan. 

Balik rumah. Tunggu maghrib. Aku dah terlena. 

Esok tu

Kami pergi makan kfc ramai ramai. Itu ja. 
Dan balik. 

Nah bukti

Kami yang pakai baju biasa sebab tak ada paper.

Here is my buddy.

Nah padan muka aina,tak behave sangat. 
Kami pakai baju biasa sebab dah merdeka sehari lebih awal.


Itu la cara aku celebrate last paper of spm. 
Tidur is the best thing to do to celebrate it. 

 qadaaaaaaaaaaaaa tidur.

Itu ja la.
Bye.





Comments

Popular Posts