My past

Sorry for all my wrong doing, my mistakes. I know myself, i know who i am. So let me be the first who start the conversation.

We both are ego.
We both are selfish.
We both are stupid.
Thats the reason why, benda ni semua terjadi.

Perangai aku yang nauzubillah punya teruk, sebab tu ramai manusia tak boleh bertahan.

Im sorry for everything. Minta halal makan minum semua. Not matter what, aku sayang semua orang yang sentiasa ada dengan aku.

Kalau dulu kita rapat, tapi sekarang kita renggang. Semua itu sebab perangai aku. Aku sayang hampa, even aku tak cakap dah dengan kawan kawan. Tapi, hanya satu yang akan kekal diingatan aku iaitu kenangan pahit manis kita. Semua benda itu yang membuat kan aku semakin rindu dengan masa lalu.

Kalau dulu kita kawan, tapi sekarang kita musuh, hampa pernah jadi kawan. Hampa pernah pegang title kawan. Jadi, hampa tetap akan jadi kawan aku.

Kalau dulu kita tak pernah kenal, tapi sekarang kita rapat. Aku harap hubungan kita kekal kini dan selamanya.

Much love, saffi 💞

Comments

Post a Comment

Popular Posts