Photos

Aku tau hampa kusut bila gmbaq hampa tetiba ja hilang macam chipsmore opss chips more terlalu famous .madam biskut Marie.  Sat Ada pasty nanti tetiba hilang.

Dan waktu tu hampa meroyan macam kucing hilang anak menangis sampai keluaq ayaq hingus pa semua punya sedih gambaq hilang . Tak habis dengan tu,nanti hampa meratap dan mempersoalkan kenapa mesti hilang . Sambil spam kawan kawan hampa macam mana nak dapat balik gambaq tu,tapi sayang waktu tu hanya tinggal penyesalan.benda yang lepas jangan dikenang-gituww kata kawan kawan yang malas nak layan hampa . Ataupun sabar lah-ayat tak nak kesah pon pasal hang.

Okay before terjadinya tragedi/drama/episod/babak penyesalan yang ikhlas terbit dari sanubari hampa tu (ceh gambaq hilang buat sedih,mak ayah larang dok buat tak rasa sedih pulak) jadi mari lah membuat pilihan yang bijak dengan save back up . Ya,jadi lah pengguna telefon pintar yang bijak. Jangan tunjuk sangat بودوھ hampa tu so yaa .

Okay first of course hampa kena ada photos boleh check ya,kadang kadang apps ni automatic mmg ada bila hampa beli fon cuma hampa terlalu rabun untuk menyedari kehadirannya sbb?sbb hampa memang rugi tak guna apps yang bagus tu . Dasar buta tuli mentang mentang hampa rasa benda tu tak berguna,lansung taknak try buka kan .

So hampa kena login guna email hampa tak kesah la gmail ka hot mail ka yahoo ka rocketmail ka n watsoeve . Okay dah log in p la peqoset kat setting tu nak back up gambaq apa ja . Lps tu nanti dia back up semua dont worry . Buat macam hampa lepas baca bismillah pastu makan tanpa bersalah dan akan datang hampa menyesal hampa gemuk ha padan muka .

So dah back up,ikut hampa la nak delete or ignore semua gambar yg dah back up . But for me,aku delete ja . Buat berat fon aku . Penuh kan memory aku ja. Semak . Semak macam mana aku nak fikirkan untuk kuruskan badan aku ini herghhhh . So jimat space kan?

So hopefully lepas ni takdak babak arau bibit  penyesalan yang keluar dari mulut hampa . N hopefully this is helpful. Boleh refer pic yg aku dah up kalau hampa masih bingung dan galau macam mana simbol apps tu .

Aku memang tak explain secara detail sebab emmmm as you can see batery aku tinggal berapa . Hampa boleh google untuk tahu dgn lebih dalam spt hampa mengenali pasangan hampa yang kononnya 'till jannah' tu.  Ohh btw banyak pulak muka budak laki dalam photos aku kes depa dok spam gambar dalam group whatsapp .

Bye phone aku nak mati dah sebab batery habis.... Habis lah akuuu .

Assalamualaikum.
Have a nice day!

Comments

Popular Posts