Saffi dan tomyam berpisah tiada

Sapa suka tomyam??? Sep sikit .

Aku taktau la kenapa aku addicted sangat dengan tomyam especially bihun tomyam . Banyak tempat aku rasa even yang mak aku masak pon,tapi semua tak kena dengan tekak aku . For me,better masak sendiri sebab cuma aku je tahu apa anak tekak aku nak .

Bila mak tak masak sebab penat ke,sibuk jahit ke,aku lah yang ambil tempat mak . Aku cuma masak tomyam and also pasangan romantik dia telur dadar .

Hari ni,Mak and abah bengang ja dengan anak dia 3 ketul di rumah ni . Aku memang tak suka pergi kenduri . Entah . Malas aku . Pegi jauh jauh cuma nak makan . Baik masak sendiri kat rumah lagi okay .

Hmmmm . Kawan aku kata nanti bila aku nak buat kenduri kahwin ka kenduri apa ja,orang tak mau mai rumah aku sebab depa ikut mindset aku . What u give u will get back gitewwww .

Ooooo hopefully no lahhh . Nanti aku cuba attend kenduri tu . Masalahnya kenduri tu jauh jauh semua aku dah la malas nak pi . Kat penang la,kat perlis la . Kalau area rumah aku okay la jugak aku pi .

Takpa la aku bagi chance mak ayah aku dating pi kenduri dua orang depa ja . Kami adik beradik takpi malas . Rela masak kat rumah dari makan kat kenduri .

Dah dah awat aku melalut pi sampai kat kenduri ni ishhhh la .

So today lunch aku yang masak . Since aku suka tomyam aku akan masak tomyam . Adik beradik aku dah masak dengan aku . Asyik asyik aku masak tomyam jaaaa .

Style aku masak nak kuah lebih isi sikit pon takpa asalkan ada kuah nak hirup . Family aku pon sama ja macam aku nak kuah ja . Isi bukan makan sangat .

Comments

Popular Posts