Perempuan complicated.

 Aku ada hal kat Sungai Petani. So lepas 2 jam 30 minit, aku pun bersiap siap nak balik. Saffa teman aku masa itu.

 Jadi bila aku nampak dia, aku terus cakap aku lapar. Dan aku tanya la dia nak makan tak. Dia senyap ja. Sepanjang balik rumah tu, aku tanya banyak kali nak makan tak. Cam biasa no respond. Lepas tu sepanjang balik, aku tunjuk la kedai kedai makan sepanjang balik, tanya dia nak makan tak kat kedai kedai makan yang aku sebut. No respond juga.

Akhirnya, aku pun assumed la dia tak nak makan. Mungkin tak lapar. Jadi aku pun terus la balik rumah.

Lepas tu, dah nak dekat sampai rumah. Simpang nak masuk taman, saffa cakap "saffi sebenarnya kita lapar"

terus rasa nak jadi singa ya time tu. sebab memang dah tanya, dia yang tak respond. ni dah tetiba nak dekat sampai rumah baru respond.

susah susah. seketul saffa ni dia harap kita figure out sendiri jawapan. kita kena baca minda dia. haih, complicated sungguh. 

tapi, bukan sebenarnya perempuan yang complicated. aku dah figure out, perangai ni menurun dari abah HAHAHHHAHHAHSKSKKSK.


hari tu, aku buat jus mangga. Abah dapat minum sikit ja sebab dia terus nak gi masjid. air dia pulak adik aku bantai minum. jadi, bila abah dah balik dari masjid, aku tanya la kat abah. abah nak jus ke, sebab aku nak buatkan. lepas tu abah diam lama gila.

pastu aku saja ja la jawab mengajuk ayah aku "hmm boleh juga"

pastu ayah aku jawab "ha tau pon" 


nampak?like father like doterrr ehhhhh

Comments

Popular Posts