Naik kereta dengan stranger

 So waktu aku buat volunteering work awal tahun hari tu. Ada satu kerja tu yang melibatkan aku dengan orang luar. Orang yang aku tak boleh nak kata stranger sangat,sebab aku kenal dia sapa. Tapi just kenal nama dia. Itu ja. We never talk before. Never.


So time aku dengan anis. Kami berdua ni nervous sangat sangat dah. So anis pun cakap "kita pi naik kereta aku" so means kami takkan naik kereta dengan dia. Sebab kami berdua takut. Dia pula lelaki. So memang shaking habis. 


Kami tak tau flow,tak tau apa sebenarnya kami kena buat. So bila sampai,dia kata kami kena pi Sungai Petani. So anis dengan aku dah jalan kat kereta anis dah. Lepas tu dia cakap "eh naik kereta sekali ja la." Damnnnnn.


Terus kami roger kami punya senior. And bagitahu dia. And sebab semua orang risau kan,maklum lah kami perempuan. So senior aku roger geng sp. Geng sp pun ready la. In case if anything happen,depa ada untuk tolong. 


Siap senior senior ni semua pesan sentiasa tengok fon,sentiasa update depa kalau apa apa jadi. Sebab ya allah,hecticnya time tu. Semua risau. Aku pun risau juga.


Lucky enough, nothing happened. And kami balik dengan selamat la. 


HAHAHAHAHHAHAH.


oh there is a reason why semua risau. I wish i just tell you here,but I can't. It's too privacy to be shared with public. 

Comments

Popular Posts