Nak tangkap gambar boleh?

Aku dengan saffa pergi satu event ni. Dah lama dah,tahun lepas rasanya. So time tu bersesak. Terlalu ramai orang. Aku dan saffa beratur la nak isi borang. So aku tertinggal satu benda yang aku tak isi,so saffa tolong isikan. 

Boss tempat tu datang pantau. Dan dia tak habis habis tengok aku dan saffa. Aku bukan perasan,ni memang kenyataan. Lepas tu, tak apa la kan. 

Tiba tiba dia datang dekat "adik berdua ni kembar ke?" Dia tanya. 

Kami dua angguk je la kan. 

Pastu dia panggil pekerja yang lain datang. Tunjuk yang kami kembar. 

LEPAS TU DIA CAKAPPPPP


"ADIK,SAYA NAK TANGKAP GAMBAR ADIK BERDUA BOLEH?" 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Speechless tapi senyum je la.
lepas tu senyum je la.

Tu la first time rasa macam artis sekejap. Aku tak pasti mak cik tu buat apa dengan gambar kami...

Emmm anyway.
Ada lagi tak yang nak gambar kami berdua.
K hambar. Tak lawaak. Gurau jerrrrrrr 



Here a pic of us ❤️

Comments

Popular Posts