Adik-adik pengakap

Ceh ni kalau depa baca ni,mesti depa nganjing aku.
Depa tak boleh terima ka kenyataan yang aku memang tua dan depa muda -,-

Anyways.
Nobody invited us to be a part of the team. I mean team kawad. Aku yang offer diri menyemak.

Cerita bermula bila aku sepatutnya terlibat dengan acara sukan,dan acara tu cancel. So aku dengan muka tak malu,tak kenal sangat pun dengan budak pengakap,tapi aku pergi duduk situ.

And tak tau la,depa berpura pura dan terpaksa terima kedatangan aku.

Time kawad,aku tak cakap banyak sangat. I just let the leaders do their job. Sebab aku tahu kat mana aku berpijak.

So, itu ja la.

Aku ingat ayat yang aku guna 'we may not be the best,but we can give the best'.

Lagipun,im not trying to say kawad tak penting,tapi pengakap lebih tertumpu kepada aktiviti lain. So it is okay,dont blame yourself if kita kalah kawad. Ada banyak peluang lagi untuk kita menyerlah.

Aku cakap macam tu,sebab aku dah tau keputusan kawad time tu. So yah.

Biarkan aku sematkan kenangan kat sini.

Untuk adik adik,if you berjaya jumpa this blog,im im so from the bottom of my heart.

Semua geng buat style ni (ermm except madam)

Kelanaaaaaa on duty


Squad




Am si annoyingq





Hari tu,aku juga cakap aku nak tengok muka muka ni kat kem. Please,be active. Sentiasa keep update dengan madam untuk next event. Sebab apa? Sebab guaq selalunya hantar wakil sikit sangat. So please, lepas ni nak tengok ramai wakil guaq.

Oh tak dilupakan,aku ajak juga rakan dari daerah lain.




Assalamualaikum.

Salam pengakap.

#kelanabersatu
#onceascoutalwaysascout

Comments

Popular Posts