Rancangan

Beberapa minit sebelum masuk exam hall untuk jawab addmath spm, aku sembang jap time jalan ke dewan dengan kawan kawan. Saying that i want to go jalan jalan wif my friends.

So this one girl,said "eleh, sembang ja. Nanti satu pun tak pi" sambil gelak sinis.

I was speechless. For me its quite rude. Remember,kita merancang,allah menentukan. 

Tapi,tapi,tapi. I managed to go to penang island,pangkor island, ipoh, shah alam,kl,thailand while waiting for the spm result. 

Alhamdulillah la kan. 

Actually plan nak pi penang island only, tapi tu la. Kita merancang,allah menentukan. Tetiba terpergi banyak tempat. Which is cool. 

Memang the actual plan was to go with my friend,tapi mungkin ada hikmah. Last last pergi dengan orang lain. Yang penting semua trip tu pergi dengan saffa. 

Aku pun tak expect cuti aku dihabiskan macam tu. Tapi okay la. Not bad. Bila balik kedah,dok berapa hari je. Result keluar 😂 

Itu ja la. Eleh ni pun nak cerita. Haah aku nak cerita. Suka hati aku la. Blog aku 💁







Comments

Popular Posts