Front Desk #MyVac

Aku dah start menjadi sukarelawan di Pusat Vaksinasi. 

Honestly i had so much fun when i worked. I met a lot of people. Tambah pula aku kerja di front desk. Ceh acah acah je kan. Aku kerja di bahagian pendaftaran. Jadi semua vacinee (orang yang akan di cucuk) semua kena melalui aku.

Bukan aku je la kat front desk tu. Ada nurses, ada Dr.Farhana & ada lagi sorang sukarelawan iaitu Akmal. 

Kalau Pak Cik Mak Cik datang sekali gus serentak, memang sakit dan seksa. Tapi okay ja. Kerja tak susah. Cuma kena pantas menulis. Dapat pula Vacinee yang tak reti cakap melayu, tak tau bahasa Inggeris, tak boleh menulis. Fuh a bit difficult to handle. 

But that it is. Kenangan untuk dikenang. Setiap orang lain lain perangai.

Ada yang baik sangat, menyenangkan dan memudahkan kerja, ada yang penuh sopan dan santun bila berbicara, ada juga yang golongan kayangan. Tapi apa pun semua itu kenangan.




Comments

Popular Posts