Dentist nyanyikan lagu

 Went to the dental clinic coz of some reason. 


So,yang treat aku ialah dr.anis. tapi seems like dr.anis ni dentist baru. So her senior,dr.aiman pon ada juga tolong assist dia since dr.anis asyik tanya what to do next. 


Aku okay je la doktor baru ke lama,asalkan bukan fake dentist buat kerja. 


So, tengah dorang buat kerja ni, aku duduk cam biasa awkward mata tak tahu nak tengok mana.


Selalu kat klinik gigi aku pergi mesti dorang pasang lagu atau dorang pasal netflix (kat certain private dental clinic). So time aku pergi dorang pasang lagu which is radio. 


So,tetiba.....


Dr.aiman ni boleh menyanyi tau 😣 pastu dia cakap kat nurse, "kak ni lagu fav saya" sambil dia sambung nyanyi. 


Allah akbar. 

Awkwardnya aku time tu. 

HAHAHAHAHHAHAHHAHA

Tapi series gampang betul dia boleh nyanyi. Beria nyanyi pulak tu. 


Aku just tengok dia sekilas lalu je la. In a way that he knows it is a sign for him to shut his mouth,but i guess he didnt get it. So he keeps singing till the end. 


😭😭😭😭😭😭 

Comments

Popular Posts