Day 1: My personality

 


Obviously,my personality depends on who I am with. But in general, 

I'd say,I am:- 
-Seperti mana nama seperti lelaki,macam tu juga la perwatakannya. Aku kasar, tak ada ciri perempuan sangat. Kalau dengar suara aku pun,macam aku tengah bergaduh. Hakikatnya tidak. Environment pembesaran aku semasa aku kecik,aku dibesarkan bersama segerombolan budak lelaki. Jadi,bila dah besar ni, perangai lelaki. Tetapi perempuan.

-Straight-forward person. Aku kalau tak suka,aku akan straight away and directly cakap, aku tak suka. Kalau aku suka,aku akan cakap suka. Kalau sesuatu benda tu salah,aku akan cakap benda tu salah. Tak kira la siapa pun. Even hang kawan baik aku ka,aku akan tetap cakap salah. Tentang perasaan,aku tak suka simpan. Bagi aku,baik luah. At least benda akan settle.

-otak seminit. Aku tak suka berfikir panjang. Dan aku tahu kebenaran hakikat bahawasanya benda ni tak bagus. I'm dealing with this. 

-emo. Entah,nak salahkan jantina,macam tak juga. Ada ja kan perempuan yang tak emo. Tapi aku,aku emosi sikit. Cepat marah. Dan lambat cool. So jangan cari pasal eh. 

-aku cepat bosan,dan annoyed. 

Aku rasa itu je la. Apa lagi nak dibincangkan? Nothing much to say about my personality. Aku ni amat membosankan. 

Okay,see you tomorrow. 

Comments

Popular Posts