Zaman bodoh

Puppy love? Pernah terjebak tak? Ahhahahahaha

Puppy love or dalam bahasa mudahnya cinta monyet ni aku pernah juga terjebak. Tapi sekejap je lol 😂 dalam 3 bulan kot.

I was just joining the hype kot,time tu orang buat,kita pun buat la. Zaman tak matang and bodoh and nerd and bodoh lagi ahahahahahhaah


Tak cerita dia yang membuatkan aku terdetik nak cerita ni sebab aku banyak satu tweet pasal cinta monyet kat twitter.

He was my senior back then, and dia budak hostel. So to contact each other agak susah la. Sebab dia mana boleh pegang fon plus sekolah dia sekolah kluster gak ah, so nahh.

Macam mana terjebak? Sebab sosial media.

Easy meh!

Tapi, aku sekarang memang tak ada lansung perasaan kat dia. Dia pun tengah sambung degree sekarang lol.

Aku memang la kalau ingat balik pasal dia aku meluat, tapi aku cam kena bersyukur and thank him.

Sebab?

Time kami kawan dulu (kita orang tak ada declare couple cam budak budak tu eh walaupun time tu budak budak) dia cakap. Dia blah dulu,and he will come back to me after 2 years.

So,aku memang tunggu dia dalam masa dua tahun tu 😂 tak bercinta,tak menggatal and gedik dengan orang lain. Sebab tunggu dia.

Tak nak cakap details sangat,tapi cukup la that things didnt work on us.

So penantian aku sia sia. Fuhh!!
So sampai kesudah la aku tak terjebak dengan cinta bagai. Sebab dia la!!!

Dulu marah la,sekarang tak dah. Sebab bersyukur gila.

That was the first and the last one.

Hahahahahahah no butthurt or what ever, this is so funny and i feel like i wanna share it. Benda lama dah kot, sangat sangat lama.

Hahahahahah to all my family who r reading this im sorry meh but sumpah sekarang tak perangai centu. Saffi dah matang. Dia minat arak ja (arak tu nama pelakon,google k.

Aku tak marah kat dia.
Dia pun sama (kot)

Mennnn,if you r reading this, hi! Please give the same thing i gave you in order to pay it back! Hahahaha nampak tak aku nak ungkit sekarang ni 😂😂😂


Sekali ditekankan ni hanya la flashback zaman kebodohan dan tak matangnya perangai dulu dulu kala. Nothing serious pun lol. Take it easy everybody!

The old saffi
14 years old (2015)

New saffi
18 years old (2019



Comments

Popular Posts