Tak tau nak boh tajuk apa

Ini kisah tentang abang kelana,nama dirahsiakan 😂
Tapi let say nama dia Rezza.

So si rezza ni dia memang peramah,aku pun memang dah pernah jumpa dia few times jugak la sebab kami sama daerah,so kalau ada event pengakap memang akan terjumpa dia.

So.

Sambungan kisah aku naik gunung jerai. Dah sampai kat tempat kem or basecamp, pukul 7 something la. So ada checkpoint. That was the second last check point and si rezza ni yang jaga.

As what i said before,aku memang dah penat nak mampus. Memang tersangat penat.

So they will asked few question which i dont remember what is it about. Tapi basically this check point is for who dont have log book. Aisehmennn log book aku tak ada kat aku.

So orang lain macam boleh la sembang sembang gelak gelak dengan geng kelana. Tapi muka aku serius ja,tak tau nak bagi reaction apa sebab terlampau penat.

So dia pun panggil nama sorang sorang berdasarkan nama kat log book, aku buat bodoh ja la. Pastu dia panggil nama aku, aku pun nak ambik la kan buku tu.

Lepas tu,boleh pulak dia nak berteka teki kat situ.

"Ha sebut nama ayah dulu"
"Rosli"
"Nama tok"
"Apa main nama tok ni,tok saya dah meninggal"
"Tak apa la"
"Rejab"
"Eh sama dengan nama tok aku"

Pastu aku pun buat bodoh ambik buku and blah.

Tidak habis di situ ye geng.
So time makan, dia memang acah sikit macam artis,tegur orang sana sini. Pastu dia tegur aku,aku buat bodoh la.

Pastu boleh pulak dia nak makan sekali dengan geng aku. Pastu aku diam ja la. Pastu dia try hard gila nak cakap dengan aku. Pastu aku buat bodoh la,sebab aku memang malas nak layan.

Lepas tu dia ambik pinggan dia,and dia cakap " dah la. Berlagak la budak ni" pastu dia blah tempat lain.

Hahahahahahhahahahahah.
N then the next day,dia buat bodoh dengan aku 😂

First it was because he is a stranger to me. I mean,yes i know him. But we never talk before so i was quite awkward and dont know how to make myself comfortable talking to the someone or we call them a stranger.

Hahahahaah. But he was cute when he grabbed his plate and move to another place.

Yes of course i felt bad for that and guilty. But i am so sorry for that but i cant help it. This is me.


Oh btw the reason why i was so tired is because since i was a kid,aku memang seorang yang lemah dan cepat penat. My parents also know this and alert with this. When i was a kid,i have asthma. But as time passes by, now im 18 and i dont have asthma. The last time aku sedut gas pun umur 5 tahun.

Even dah tak ada asma,tapi aku still lemah. Sebab tu aku tak suka bersukan. Lol. And plus,aku budak gemuk. Memang lagi cepat penat la. Haish


Hahahah missinh rezza nak tengok dia bebai 😂😂


Comments

Popular Posts