tragedi pokok sekentut

i think its been a while since the last time aku hiking.so few weeks ago aku pon decided la nak join hiking.okay la dibahagikan kumpulan.

then,team aku paling ramai so cik lan a.k.a orang yang guide la untuk daki gunung suruh kami la yang duduk belakang sebab ramai.

so after that,kami berhenti ditengah tengah hutan entah aku tak tahu la kami kat mana waktu tu,hutan kot.wat do u expect?

pastu cik lan suruh kami duduk celah celah pokok.before duduk kena la clearkan tempat sebab itu tempat kami nak masak.

then tetiba ja weh.bau busuk gila.semua pelik lah kan tetiba bau busuk gila.pastu abang yang jaga kumpulan kami tu boleh pulak cakap macam ni 

"tu la hampa.dok dalam hutan.biasa lah.ni bau pokok sekentut.*sambil tarik satu daun*" 

so kami pon cam oh okay.tapi aku rasa pelik gila.takkan la pokok sekentut bau busuk sangat.

tetiba nampak kasut seorang budak ni kotor gila.n lain macam.

so i asked her la. 

"fatin..kasut hang kenapa?" i asked

"eiii eiiiiii kenapa huaaa kenapa apa jadi ni" she was panicked bcs she tot i tried to say abt pacat.

"tu weh." adhira pon tunjuk kat sesuatu.


so misteri bau busuk tu terjawab.fatin tepijak tahi.bukan pokok sekentut -_-

so i be like "ahhh pokok sekentut la apa la menipu ja lebih" 

tercakap kuat so abang tu dengar.dia gelak weh.
kuajaqqqqqq




Comments

Popular Posts