3 pelajar hilang

assalamualaikum n hye!

aku baru balik kem actually.ekspedisi gunung jerai.penat sumpah penat.

9km untuk mendaki.dan jalan dia tak flat,tapi berbukit. ambik masa 4 jam untuk daki.start pukul 3,sampai kt taman rimba pukul 7.

bila malam ada taklimat.taklimat paling mencabar sebab kena fight dengan mood ngantuk+penat+geli ada pacat bersepah atas jalan.

bila dah selesai semua,tukar baju je pastu K.O la.aku adhira n aisyah lenaaaa tidur.

pastu entah bila ada orang goncang khemah suruh bangun.rupanya ada rowcall.

aku mamai bangun dan jalan pi beratur belakang barisan orang.adhira n aisyah jalan belakang aku.

pastu abang tu kata "yang baru mai bangun,mai dok depan ni..yang lain bagi tepukan sikit"

aku pon jalan depan pi duduk kat tempat yang abang kelana tu suruh.rasa bangga la kena tepuk rasa macam ada buat sesuatu yang sangat membanggakan rupanya kena perli.

guess what?everyone were waiting for us.sebab waktu tu kecoh,semua orang ingat kami hilang.padahal lena dalam khemah.kahkahkah

malam tu kena bahan dengan abang kelana tu.

bayangkan depa tunggu sejam lebih,kira semua peserta.kira banyak kali tapi still tak cukup.sapa ja tak cuak.rupanya budak yang hilang tu tidur dalam khemah.kahkahkah padan muka.

but srsly minta maaf buat semua orang menunggu takda niat pon nak menyusahkan semua orang.

terima kasih semua yang risau.

terima kasih untuk kenangan yang indah ni.

Comments

Post a Comment

Popular Posts