Reunion dengan

 Sebabkan tempat aku volunteer sekarang quite dekat dengan klinik yang pernah aku dapatkan rawatan RCT. Kan dulu aku pernah tulis, doctors kat situ & nurses semua baik baik. Sampai aku sedih gila gila bilaa treatment aku dah habis. 

Sekarang ni, aku volunteer di ppv. Ppv ni jarak dia dengan klinik tu tak sampai 200 meter 😂 so memang ramai la doctors n nurses dari klinik tu. 

Sekarang ni, dah complete dah reunion aku dengan semua doktor yang pernah rawat aku. Dengan nurses yang pernah assist doktor aku. 

Nurses semua tegur aku dulu. Doktor ja yang segan tegur aku, tapi dorang kenal aku.

Sebenarnya tak nak tegur pon doktor. Cumanya aku and nurse ada berbual sehari sebelum tu. Nurse tu cakap aku ni familiar sangat. Aku cakap la aku ex patient doktor irfan. Lepas tu dia cakap oh adik ni nama "nabilah saffi eh?" Ahhahahahahah aku pon "haah saya la tu." Lepas tu nurse ni la bagitau doktor irfan nak datang ppv. Dia suruh tegur dr.irfan. aku cakap la tak nak, doktor bukan kenal aku. Sekali dia cakap, "eh tak. Doktor kenal adik. Dia cari card adik hari tu" 

So next hari tu jumpa dr.Irfan, seminggu odo aku kerja dengan dia. Setiap hari nampak dia. Lepas tu aku tegur la dia, "doktor kenal saya tak?" Pastu dia jawab "kenal, nabilah saffi" hhaahhahahahahah dia ni memang panggil nama penuh aku sentiasa. 

Jumpa dr.luqman n dr.aiman lagi la. Reaksi dorang dua sama "eh ni patient dr.irfan kan?"

Gittuw.

Jumpa nurse beha pula, dari jauh dia datang kat aku. And cakap "ni nabilah kan?"


YA ALLAH AKU TERHARU ODO SEMUA DOKTOR AND NURSE MASIH KENAL AKU. IN FACT DORANG YANG TEGUR DULU. Sis is terharu you knowwww. 


💓❤️💓❤️


Comments

Popular Posts