5 sains 2

Betul la orang kata,habis sekolah nanti mesti rindu kawan kawan kita di sekolah.

10 yang datang tak sama macam 1 yang pergi.

Aku ingat lagi time awal cikgu cakap aku masuk kelas ni, aku terkejut siot. Sebab aku tak pandai,tapi tiba tiba dapat masuk kelas ni. Thanks to cikgu wan sebab tak bagi aku pindah kelas. Kalau aku pindah kelas dulu,confirm aku tak jumpa classmate macam ni.

Kami 25 orang ja.
10 lelaki.
15 perempuan.

Mungkin sebab itu la kami rapat.
Semua masuk air.

Sekarang semua bawa haluan masing masing.
Susah dah nak jumpa.

Haish. Rindu ♥️

Jamuan kelas kami tahun lepas. 
Dua hari sebelum spm

Cikgu yang baju hijau tu cikgu paling garang 😂 dia tak redha actually

Our form teacher

Tudung pink tengah tu cikgu aku. 
Time ni kelas aku hang out together

24/25

Ni time spm do. Tapi time tu tak ada paper. And we were the only student from my class yang datang.

Ni kawan paling aku benci. 
Ingat lagi time first time dia cakap dengan aku 
"Suara hang ni macam telan speaker,time kecik telan speaker ka?" 

Biadap kan 😂

Ala time raya

Ni depa dok try fon aku, aku post ja la. Baju biru ketua kelas,arip. Baju merah tu kawan aku.

Hmm nak tukis apa ni.

Saja post,nak buktikan yang dia lebih kurang ja tinggi dengan aku. Dia selalu kata aku pendek

Budak kelas aku

Ni time hiasan merdeka.
Beria pakai kain kain  letak atas meja

Ni aku pun tak tau sebab apa depa guna fon aku

Ni nak dekat trial, tengok la masing masing beria kan. Buku time ni sampai muak dah

Ni time tusyen sejarah. Kami sampai awal

Ni ha. Aku tak tau pasaipa dia suruh aku tangkap gambar dia.

Ni time jamuan. Aku yang beria cakap tema hitam.last last kami colourful


Ni ha kedudukan dalam kelas.

Itu ja la. Banyak sangat kenangan. Aku ingat semua kenangan tu. 

Comments

Popular Posts