Jodoh kuat

Alhamdulillah.
Remember the other day i wrote about my teammate?
I met one of them.

Kalau kita bagi yang terbaik,insyallah ada rezeki kita.

So,boss aku mesej aku. Tanya kalau aku nak kerja atau tak. skop kerja lebih kurang sama dengan yang hari itu. So aku cakap aku okay.

Tapi,kali ni.aku bukan la nak kerja sangat,lebih kepada aku nak jumpa geng kerja aku yang dulu.

Aku tau agak mustahil sebab depa semua tinggal kat KL,tapi aku cuba nasib ja. Tapi dalam hati aku doa. Ya allah,bagi la aku jumpa depa balik. At least sorang dari depa pon,aku dah bersyukur.

Dan hari tu pon datang, aku nampak la sorang dari depa.

Aku sumpah bersyukur gila.

Aku tegur depa 😂
To say hi.

Then dia jawab "hari tu sombong & berlagak,sekarang tak dah"

Hahahahahhahahah.

Saya belajar dari kesilapan seperti mana yang diajar.

Comments

Popular Posts