Honeymoon

Am i the only one who think form4 is not a honeymoon year? No i mean like tak pernah terfikir pon yang form 4 ini honeymoon .

Sumpah weh,sebab aku nampak luqman and kakak tak pernah lek lek sibuk je . So aku pon tak pernah terfikir yang form 4 ini honeymoon year plus cikgu tak habis habis tekan kan yang kami kena study atau bahasa kedah pulun lebih sikit for spm next year takut tak dan nak kampoiii . Tudiaaa bahasa kedah aku .

Cikgu cakap untuk tahun ini and tahun depan tiada istilah cuti and and and kena usaha lebih sikit . Study lebihh sikit . Nanti lepas spm ada 5 bulan untuk cuti . Ha waktu tu cuti la puas puas .

Aku ambik 10 subjek untuk spm kahkahkah mari sama sama gelak kesian kat aku . Ha padan muka . Sebab tu aku malas nak ngadap sosial media over sangat . Aku dah banyak kurangkan masa main fon,dan aku lebihkan masa tidur aku supaya aku tak stress.

Apahal aku ambik subjek banyak sangat?sebab aku sedia kan payung sebelum hujan .

Kahkahkah .

Hampa baca la blog ni puas puas . Lepas ini blog ini akan ditutup . No more resepi no more mak cik bebel no more . Im gonna delete this blog . Bukan sebab aku nak spm ka apa,tapi atas faktor privacy . And yaaa i cant explain it .

So yaaa.

Eh apa aku melalut ini . Okay lah thats all . Good byeee

Comments

Popular Posts