Tolong doakan cik siah

Cik siah ialah jiran aku sejak aku kecil . N aku tak ingat tahun bila dia start menghidap cancer payudara . Ya,dia bernasib baik sbb dapat kesan dari awal .

Dah bertahun dia buat kimo,tahun lepas atau tahun ini (im not so sure) dia sakit balik . Tulang belakang dia reput . Then doktor sahkan dia ada kanser apa aku tak ingat but d second cancer la .

Semalam,mak dapat tahu yang ada orang sakit . Mira bagitahu cik siah sakit . Semalam,mak nak pergi melawat cik siah . Tapi,cik siah tak balik dari hospital lagi .

Mak ajak abah pergi melawat ke hospital petang tadi,abah cuti . So abah on je . Doktor cakap keadaan cik siah dah teruk (if you know what i mean) . Najib (anak kedua ciksiah) menangis . Cik shahrin pon menangis . Allahu,berat dugaan mereka .

Aku speechless . But aku harapkan semua boleh tolong doakan untuk kesihatan cik siah . Kalau hampa nak kena baca yassin,or hampa nak baca yasin tolong niatkan untuk cik siah sekali .

Aku sedih.allahu cuba bayang kita di tempat mereka.anak cik siah yang paling kecik perempuan,umur 12 tahun . Dia kecik lagi . Dari kecik dia tengok mak dia sakit. Aku simpati dengan mereka . Cancer tu perit .

Ya allah . Please doa untuk cik siah . Anak dia yang kecik tinggal dengan cik siah . Si abang yang sulung belajar di unikl lumut. Si abang kedua (najib) belajar lagi kat as. Cik shahrin keje . Jadi ira tinggal berdua dengan cik siah .

Aku harap takde apa berlaku . Doa semoga semua ni sekejap je . Nanti cik siah akan sihat semula spt sediakala .


Comments

Popular Posts