Roti sarang lebah di hatikuuuu

Pergh tajuk ngade betul hahahahha . Ini 2 minggu lepas . Lepas habis trial geo & sj (sekolah aku pelik sikit sebab tu geo dgn sj pon ada trial) esok tu terus buat roti .
Bm dah lama tersimpan . Simpan sejak dari bulan puasa dan lansung tak guna . Nanti apa kata encikboss kalau aku tak guna . Sia sia je kan? So mari manfaatkan .
For this entry,aku takde resepi sebab aku tak ingat resepi . But dont worry . Just google and type 'ROTI SARANG LEBAH AZLINA INA'  
Roti ni fav family aku lah sebab sedapppp sangat . Dulu aku asyik beli rm5 sebekas and now aku tak beli . Bukan sebab dah ada bm , tapi sebab aku dah pokai . Plus bahan bahan nak meroti ni memang ada semua kat rumah .
So that is not a big prob lahhh .
Roti agak huduuhhh tapi jangan risau rasa tiptop . Tersalah guna loyang yang besar sebab nak sekali bakar je . Acah senang kerja padahal rupa lah pulak burukkk .
Hahahhahahahh

Comments

Popular Posts