Farhaan rahmat

Last week, ada program motivasi di sekolah . And the best part is cikgu invite FARHAAN RAHMAT .

Omg !!!!! Who doesn't know him??? Okay kalau tak tau gi google .

Aku punya excited sampai aku berlari dari kelas aku sampai dewan . Weh,dewan dengan kelas aku jauh kot . Aku lari and dapat depan sekali (even ada orang potong tempat aku)

Weh tengok dari tepi dia hensem sebab muka macam shah jazzle . But that is not the main point .

Cara penyampaian dia memang okay la . Superb gila ahh . Bcs 98% bagi tumpuan waktu dia tengah cakap . Sebab? Sebab dia lawak la . Tak kering gusi . He is so humble . He inspired me a lot . Srsly .

abang an pandai buat suara kartun tau . cita cita nak jadi dj radio arau pembaca berita tapi ehh terjadi pakar motivasi pulak .

Srs harap sangat kalau pi ajm terserempak abang . Kkkkkk tu ja nak pok pek . Sebab benda ni dah basi + expired 


Assalamualaikum .

Have a nice day !


Comments

Popular Posts