School update

Assalamualaikum


aku rasa bosan gila sesi pagi.
sesi petang pon bosan
hmmmmmmmmmmmmmmm

bila sampai rumah

1.45:sampai rumah.solat.
2.00:sembang dengan mak atau luqman 
3.00:aku dah start tidurrrrrrr

hahahahhahahahahah so lifeless.bila malam baru mengadap homework sampai 2-3 pagi.

cikgu kata "kamu semuakan candidates pt3,kena lah usaha sikit." 
aku tengah hadam ayat cikgu wehhh.
hampir setiap subject ada homework even seni dan sivik pon.
aku tetap tak berseni jugak.tetap takda sivik jugak

ketua kelas aku tahun ini zahir.my friend since sekolah rendah.tahun ini aku balas dendam,tahun lepas geng dia yang calonkan aku.kali ini aku calonkan dia.

tolong aku boleh?

"SEMOGA NUR NABILAH SAFFI BINTI ROSLI MENDAPAT RESULT YANG CEMERLANG UNTUK PT3 2016"

amin

p/s:gambar last year k




Comments

Popular Posts