kedamaian yang hilang

Assalamualaikum..hai allz *muntah*

tak tau dari mana nak start.banyak masalah.banyak benda yang nak diceritakan..benda yang remeh dibesarkan,benda yang besar lagi dibesarkan..perubahan yang kian mendadak,tidak diherankan..sedikit demi sedikit dibenci orang.keras kepala dan ego bercampur,jadi sombong lah aku..benci aku?suka aku?meluat aku? habaq depan depan..tak payah malu..tak payah takut..

aku sangat benci kehidupan aku.hari demi hari .masalah ian bertambah.tetapi,tidak tahu untuk aku menyelesaikan.hidup aku,tolong jangan nak uruskan.biar aku bawa diri aku untuk mencari kedamaian.bukan aku tak suka,tapi biar aku tahu pengalaman  untuk mencarinya sendiri.

benda yang paling jauh dengan kita ialah masa lalu..naiklah ferrari sekali pon,tetap takkan boleh sampai..benda yang dekat dengan kita M A T I .prepare untuk 'rumah baru'.

baru baru ini aku diberi penghargaan sebab jumpa duit RM500 bawah meja aku.madam yang bagi.thanks madam,saya suka sangat..tak pernah terlintas akan diberi sebegitu.

kawan makan kawan??biasa la tu.tak dinafikan,aku pon biasa buat.secara sengaja mahu pun tidak.kadag kadang,kita tak sengaja pon.tapi bila dah terkata.apa boleh buat?so,jangan malu jangan segan.jumpa kawan tu n mintak maaf.

aku tak kesah dan aku tak halang hang nak kawan dengan sapa tapi tolong,mulut tu jaga skit.jangan sampai aku maki.bila ditegur mula kata orang macam macam.motif hang apa??


 sahabat aku?aku tak dak sahabat.aku akui.sebab apa?sebab semua kawan sangat pelarrrr.jadi,baik aku tak yah kawan pon tak pa..aku boleh hidup..dulu mungkin aku macam bodoshh girl,but now,I want to be like a genius girl (maybe)










Comments

Popular Posts