My life is boring yet interesting

 Boleh tak nak luahkan perasaan? Rindu pula nak berblogging dengan menulis segala isi hati yang terbuku di hati tanpa takut kena judge. 

Ya, my worst nightmare has come. Where there are people who is judging me for what i post. Yup. 

Dia cakap blog aku boring. Penulisan aku tak best. Basically i am boring gituuw la apa yang dia cuba sampaikan. 

Aku senyum ja la :) 

Memang kalau kita berbalik pada dasar dan hakikat, itu la tujuan blog ni diwujudkan. Aku rasa cerita aku bosan, orang tak nak dengar. Sebab tu aku post kat sini. 

Cara penulisan aku boring? Bcs this is who i am? I cannot change myself just because you think it's boring. And, yup. I admit that i am a boring person. 

So can you just please leave this page. And let me write freely? 

Coz now i don't feel like writing coz i know there are people who are going to judge me. 

It's not that i cannot accept the nasihat. But i don't find any reason why i need to change my writing style. Aku bukan nak jadi penulis berjaya, gemilang & terbilang. Nor i want to be a novelist . Saya hanya seketol manusia yang suka tulis pasal kehidupan saya. Bukan nak reka cerita. 

Peace, ❤️.

Xoxo.

Comments

Popular Posts