REVIEW:samyang hot chicken ramen (spicy ramen)

Assalamualaikum.

dah rasa ka spicy ramen?
banyak challenge kat youtube.
aku pon tergoda dengan ramen ini


(gambar google)

for me:okay la . not bad,tapi kalau kena pilih antara ramen ni dengan maggi kari aku pilih maggi.sebab maggi ni entah la. 

bagi aku ramen ini memang pedas,tapi takda la pedas sangat . so so ja. 


aku minum susu ni . abah dapat free dari thailand. punya spare siap siap takut pedas . tapi sumpah susu ni dia potong rasa pedas . bila minum susu ini , awal awal pedas skit mulut tu tapi sekejap je. lepas tu tak pedas dah .

so . i think tahap kepedasan dia 7.5/10 
rasa sedap 5/10 

actually nak bawa balik rumah opah sebab janji dengan saffa n daniel nak buat challenge sama sama,tapi lambat sangat so aku rasmi dulu.


Comments

Popular Posts